Sweet Readers : sweet reader(s)
F A K E S M I L E

ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER ASK.FM -NEWER +OLDER +FOLLOW




result PMR ''19/12/12''
hahaiii ~ tengok tajuk bhaaa ''result PMR'' , ohh , adek adekku , Besok kamu ambil result kan , bhaa take care sygggg . :* HAHAHA aku cerrr pasal RESULT nhe , maw kasiii takut takut kamu baaa , mcm mana nervous kuuu duluu time ambil result .HAHAHA asi kaa ? 
PMR nhee , PENTING k PENTING , PENTING untuk Ambil ELEKTIF yang BAGUS untuk SPM kamu Nanti . betul nhe aku dak tipu , PENTING . 
HAHA , pasti kamu kamu yg PMR nhe nervous , mesti kamu fikir result kamu kan . HAHAHAHA . alaaa lek lu waaa , malam nhee santaiii jak kamu bhaaa . if kamu pikir pasal result , tmbah tekanann kamu , mcm aku duluu , 1 hari terpikirann itu RESULT sedjaaaa . yaaa ampiyunnnn , macm jantung tu .  dupdapdupdap dengan kuat kan . ituuu baruu malammmmmm nyaa , belummm laagii keesokan nyaa . wahahahahahaha . *takut kan takut kan , takut laa bhaaa* bhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ~ -,-
HAHAHA
Mesti Besok tu , kamu rasa semangat mw ambil result tu *dijamin* , SEMANGATTTT mw jumpa kawannn sedjaaa , bukan semangattt mw tengok RESULT k . HAHAA . santaiii kauuu bhaa . 
kalau aku duluu laa , Aku kelam kabut Maw p Sekolah ambil RESULT , mau tauk kenapa ? bangunnyaa kelewatannnn sygg . xD janji smaaa kawan jam 10 jam 10 , sekali bangun jam 10.30 . annahhh sekkk , aku dak tw mw pakai apaaa , baju sekola , eh belum d seterikaaa , pakai pakaian cibaiii sedjaaa , janjiii TUTUP AURATT . cehhhh . ><'
Smpai di sekolahh tuu kann , HAAAA , takut kan takut kan , yahh aku takuttt depan sekolah sedjaa sudahh lutuuttttt bergegarrr jooo . sekaliii datang kawannn , nahhh yokkk ~ berlariannn , hug hug duluuuu . belum ambil lagi result nhee .. lepas tu kepas tu , makin dekat dengan pejabat , makin bergegar , seluruh badan , apa lagiii time gilirannn kitaaaa di suru sign namaa , naaaaaaaa , rasa rasa signatureee kamu tuuu betul kaa ? HAHAHA . pastiii Ada slekkk sikitkannnn . HAHAH , sebab , tangan bergegar , manaaa mw ukir ukir lagi . HAAHAHA , habis habis kamu signature tu kannn , di bagi sudah kamuu result pmr kamuuu , tapi tapi aku syarattkann la , jangann terus tengok tu result , kau keluar dulu dari bilik ambil result kamu tu , lepastu kamu JANGAN LUPA CAKAP BISMILLAH k . lepastu kamu tengok la result kamu , GEMBIRA ka TIDAK . itu kamu yangg tentukan , sapa suru tidak belajar bagus bagus . *marah nhe marah* HAHAHAHAH 



Budak PMR sebenarnya bukan takut result diaorg buruk, tapi mereka takut kalau mereka tak dapat nak banggakan parents mereka.

 
aku tw nhe kan yang pikirkann , yahh , aku duluuu pun pikir cenggituuu jugaaa , tapi nasib la aku lulus jugaa , heeee :D

KesimFulannya , Good Luck Adek Adekku *Kenyit Mata* , Yang Dapat 8A tu Aku Ucap TAHNIAH la . if yg dapat 8E tu Aku Ucap PADAN MUKA , Asi kaa ? HAHA yang yang Tidak dapat 8A tu . Endaa paa . At Least kamu sudah buat yang TERBAIK . (Y) . :D


ok la ok la , bye , ASSALAMUALAIKUM . ;)








0 comment(s) | back to top