Sweet Readers : sweet reader(s)
F A K E S M I L E

ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER ASK.FM -NEWER +OLDER +FOLLOW




HARIMAU MALAYA vs GAJAH PUTIH .

hahaii ~ Ehh , ada tengok semalam Bolaa? muahahahaha , aku Ada tengok , HAHAHA , peminat bolaaaa saiii nheee ? ngomong ngomonggg aku minat bolaaa nheee semenjakkkkk tahuunnnn 2012 tahun nhee laaaa . HAHAHA . maw tw sbb apa ? sbb adaaa SUAMI ku disitu si ROZAIMI , NORSHAHRUL sama FARIZAL MARLIAS . HAHAHA hensemmmm Dokkkkk ~ Awwww ~ cairrrr aku kalauuuuu tengok dorangg nhee taw . HAHA

Semalammmm Pengadil dari Korea si Refree mcm cibaiiii , geram nyaa aku tengokkkk , Pemain thailand bhaaa tuu salahhh , kenapaa si Fadhlii yanggg kenaa Kad Merah . *nyanyi* Ini tidak Adil , Tidak Adil * 
Kan kan , kesian aku tengok si Fadhli cakap sama si Refree ''APA AKU BUAT'' dari gerak mulut nya pun aku taw oww , kesiannn bha diaa , terpaksa dia keluarr , haishhh~ cibaiii nyaaa pulakkk pengadil tu kannn , Macam ku mw saplak kepalanyaaaa bha . HAHAHA . *Aku pula Tekanan*

Aku sukaa tengok bola semalam , sbb Muka Si NORSHAHRUL sedjaaa bnyak di kasi tengokk . HAHAHHAHA . lepas tu lepas tu aku tengok dia , dia sedjakk mcm lari satu padanggg tuuu dia kejar tu bolaa sekuat mungkin *eh , memang la* HAHAHAHAHA terus terus ituu pengulasss balik balik sebuttt namanyaaa . auwwwww , DOUBLE TRIPLE YES . -,- HAHAHAHAA

Terus terus yang part THAILAND gol tuu , wainaaaaaaa tuhannnnn ~ kesian tauk si FARIZAL MARLIAS . mukaa bersalah diaaa . kan kan , lepas tu kenaa tendang lagi kepalanyaaaa , awww , sabarrrr laa , part THAILAND GOAL tu , tolong jangan salahkan FARIZAL , salahkannnn PEMAIN BOLA malaysia yang lain , sebab sebab tiada satu pun yang menjagaa tempat gol FARIZAL kan , si FARIZAL sedjaaa yg mnjagaaa kannn . 

apa apa pun , punca kekalahan malaysia bukan berasal dari FARIZAL , ia berasal dari pengadil Refreee Yang cibaiiiii tuuu , Eeenaaaa , makan rasuahhhh kaaa ? jeleknyaaa perangainyaa kannn . HAHAHA . aku ndamaw tu Pengadil jadi pengadil lagi , cukup sedjaaa laa , jadi cabut rumput di padang tuuuu . :D memang la kalah , sebab 10 lawan 11 . mana asiiii kannn ? mesti laa ADIL . nhe pengadil pun , NAMA sedjak PENGADIL tapi tidak Adil . HAHAHAHAHAHA

BTW , aku nda mwww tekanannn pasal bola , sudah terjadiiii , bha bha ok la falek , k daaaaaaaaaaa . :*



0 comment(s) | back to top